09 10 11 12
Blogging tips

wtorek, 25 lutego 2014

Gniazdo



Jesienią zaczęłam malować małe (16x16 cm) obrazki opatrzone wspólnym tytułem "Gniazdo". 
W zeszłym tygodniu "dobiłam" do magicznej liczby 50 kwadratów. Uznałam ,że najwyższy czas pokazać uwite przeze mnie gniazda. 
Pomysł wpadł mi do głowy gdy szkicowałam projekt grafiki na zaproszenie ślubne. Koncentryczne obrączko-kręgi jakoś wyewoluowały mi w rozmyślania na temat rodzinnych gniazd. Wyrywania się z nich i ich wicia własnych. 
Zacznę optymistycznie,od dwóch dziewczyńsko różowych.




2 komentarze :

  1. Jestem na etapie wyrywania się ze starego rodzinnego gniazda i wicia własnego, pierwszego, wiec Pani prace są mi szczególnie bliskie. Zwłaszcza ten drugi obraz, taki niespokojny. Traktuję Pani gniazda jako dobry omen, szczęśliwy znak. :)

    OdpowiedzUsuń